Nu kan du komma

 
Utanför våra fönster här i Strömstad öser regnet ner. Känner inte så stor lust alls för att gå ut och gå till Öppna hitta på något för fem öre. Sen blir jag bara värre och värre med min förkyldning så kanske lika bra att stanna hemma så jag inte smittar ner alla småttingar där. Molly däremot har fortfarande inte blivit sjuk än! Peppar peppar igen. Det är helt fantastiskt. Nu när både jag och Daniel är förkylda så dröjer det nog inte länge tills hon också blir det. Men asså hon har inte varit sjuk sen hon började på dagis i somras. Det är 13 veckor sen, mer än 3 månader sen. Helt sjukt! Både jag och Daniel har väldigt bra imunförsvar och bilr väldigt sällan sjuka så.
 
Men nu tycker jag allt att snön får ta och komma. Vi vill ha massa snö så vi kan åka pulka jag och Molly. Detta år är hon ju lite mer "med". Förra året satt hon rakt upp och ner i pulkan när vi drog henne runt garaget här på hennes födelsedag, tror jag att det var... Men nu kommer hon uppskatta det hela mer. Men det behövs ju snö till att göra det.
Vi har börjat lyssna på julmusik nu med. Det är okej nu när vi är inne i November måndag. Så himlans mysigt. Nej nu skall jag återgå till min lilla skrutt som idag har ett häftigt humör!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0