Julklappar + tips!

Här är då Mollys inköpta julklappar.
 
På den första bilden så är det klossar med nummer och djur på. Hittade jag på vår bokhandel här i stan när jag hade lite tid över på rasten. Tror Molly kommer gilla dom!


Här var en lite sak jag impulsköpte på Nordby för ett tag sen. En lila kappsäck


Pluppar, pluppar... Dom säger på dagis att hon gillar att sitta och pluppa med dom och det gjorde
hon även när vi var hos Vera på lekdate så detta kommer bli en solklar hit!


Sen så några av hennes favoriter med.



 
 
 Mollys julklappar som vi skall lägga beställning på
 
Ett Pippi pussel med knoppar på. Hon älskar Pippi. Är det första hon säger på morgonen, Pippi!
Då är det dags att rulla filmerna igen.
 
 
 
Fiskespel! Sån här spelade alltid jag när jag var yngre. Kommer så väl ihåg den! När jag berätta om idén för Daniel var han lika på idén som jag. Kanske blir mest jag och Daniel som spelar, men lillan kommer nog komma igång hon med så småning om
 
 
 
 
Ja som sagt... Hon älskar Pippi
 
 
 
Sen lite leklera att kladda och forma med. Allt för att hon skall kunna sitta själv vid köksbordet och underhålla sig själv medan jag lagar mat eller så
 
 
 

 
Sen så kommer vi till tips för Mollys nära och kära som läser min blogg. Jag tror Molly kommer gilla allt hon får. Såklart är ju dom roligaste klapparna som LÅTER... Men skulle uppskatta som förälder att det skall kunna gå att stänga av eller ta bort batterier om så önskas haha! Här är lite tips! Men ni köper det ni vill!
 
Filmer - Men Mollan älskar att kolla på film. Vill ha nya filmer som hon skall få se, inte alla som funkar men några så det är bara att välja fritt! Kanske från Disney eller från Barnens favoriter? Eller något annat.
Vi har alla Astrid Lindgrens!
Böcker - Pekböcker där hon kan peka vart hästen är eller dyligt något som är skojigt. Kortare sagoböcker, det blir ju jag som skall läsa för Molly och min högläsning är inte på topp så gärna korta sagoberättelser uppskattas. Molly skall gilla dom, det är huvudsaken! Sen till Farmor och Farfar och ni i Göteborg, vet att dom har på IcaMaxi - I drömmarnas trädgård böcker. Vi har en bok och den läser vi om och om i en så gärna fler av drömmarna!
Pyssel -  Något som lillan kan pyssla med när hon sitter själv, ritblock (kanske är för tidigt?) Kritor, målarfärg ja allt som kan tänkas!
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0