I november

Då var november kommen till oss. Redan andra november. Nu i detta månad är det okej att lyssna på julmusik  så det skall vi hani högtalarna hela morgonen och bara mysa. I morse kom faktiskt Molly in själv till oss. Nu kanske hon börjar förstå att hon kan gå upp själv :)

Igår jobbade vi i vanlig ordning och jag hade sån lyx att jag slutade klockan fem! Det gör jag aldrig annars, om jag inte skall iväg eller så. Men det var så skönt! Var en hel del att göra med så va så gott att få smita iväg från ruschen och iväg och hämta min lilla. Hon ensam barn på dagis som jag misstänkte. Tror dock inte det gör något för Molly, då får hon ju all uppmärksamhet och det är nog inte fel!

Jag har valt glasögon nu. Det kommer bli bra detta, ändrade färg på glasögonen bara till hel svart. Så jag tror det skulle ta 14dagar eller 10 arbetsdagar tills jag får dom. Och kalaset gick på 2.547:- kul! Mycket kul, och mer pengar kommer gå ut med kommande tandläkarbesök. Kill me, Kill me now! 
Här är glasögonen jag kommer få!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e grymt snygg i dom!!! Jag va hos tandläkaren idag!! 944:- yeyy!! Puss /Helene

2013-11-04 @ 20:24:57
Postat av: Anonym

Du e grymt snygg i dom!!! Jag va hos tandläkaren idag!! 944:- yeyy!! Puss /Helene

2013-11-04 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0