Farsdag

Firade ni farsdag igår tro? Vi gjorde inte så stor deal av de. Vi lagade god mat av potatisgratäng, kött, sparris, halloumi, pepparsås och vanlig grönsallad. Så jädrans gott. Lite minne av sommaren där. Men lillan och jag åt skälv för Daniel blev 1,5 timma sen så han fick äta själv, både jag och killen var vrålhungriga!

Sen fick pappan paket som var två whiskeyglas i som han blev jätteglad för. Det var våran farsdag. Inget speciellt firande dvs. 
I morse vaknade... Eller i morse kanske är dumt och sägs, inatt halv 4 vaknade molly så hon fick ny blöja och välling. Sen vid 6 vaknade hon och då hade hon kissat i sängen. Blöjan hade glidit av. Suck.... Bra start!

Nu kanske vintern är på väg!? Är -4 ute och massa frost. Blir att inviga vinteroverall idag kanske om det kalla håller sig under dagen. 
Ikväll skall jag till tandläkaren för att undersöka mina hål som jag har :( Molly får åka till Alex och Ebba och leka där tills jag är klar. Daniel har börjat med tider som 12-21 på måndagar än så länge som tur är! Hoppas de endast blir på måndagar annars blir det problem! 





Kommentarer
Postat av: Lena

Va gott det ser ut !!
Låter som ni hade en mysig dag.
Vi arb i trädgården och sen tog vi en gofika med mamma och Gisela, lite lagom enkelt men trevligt.
Jag lagade min goa lammgryta så den njöt vi av.
Hoppas det går bra hos tandläkaren <3

2013-11-11 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0