Denna dag

Jag skall säga utan att skämmas att jag längtar tills Daniel kommer hem så jag kan komma ifrån här hemma lite. Molly har inte gjort annat än att gnällt. Det hela började igår när vi kom hem från jobbet så var Mollys farmor, faster och farbror här och passade Molly. Hon satt och tuggade på sina fingrar då kom vi fram till att det måste vara tänder som är på gång.
 
Och tur var väl det att vi såg det igår för inatt har jag aldrig sett henne som hon var. Hon skrek, slängde huvudet, tuggade och slet i nappen, slogs, drog i håret tillslut tog hon emot vällingen jag gjort till henne sen så fick hon sova i vår säng restan av natten. Sen när hon vaknade på morgonen har det vart gnäll nonstop. Gick ut en sväng på eftermiddagen såklart då det regnade som mest. Men vi kom oss ut iallafall. Nu har vi precis ätit middag och nu står Pettsson och Findus på TV och Molly sneglar lite medans hon hoppas i soffan, så jag passar på att blogga lite.
 
Jag var ju hos tandläkaren. Inga hål alls?! Dock var det ett som var påväg till att bli hål så är tvungen att sköta det noga så kan det stanna upp. Men hur skönt var inte det? Jag slapp laga, slapp bli rånad på massa tusenlappar nu i jul och allt. Det känns bra nu. Känns väldigt bra faktiskt! Trots Molly har sina tänder som bråkar.
 
Mina glasögon har också kommit serrni. Ser mycket bra med dom. Var väldigt skillnad! Så är glad att dom har kommit så jag kan köra och inte störas av ljus och annat när jag bland annat kör bil.
Jag skall faktiskt höra med min Storasyster om jag får komma bort till dom lite ikväll och kolla på någon film eller något bara för att komma iväg lite... Imorgon är Molly och Daniel lediga medan jag jobbar både fredag och lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0