Sorry!

Har inte någon blogglust för fem öre nu för tiden alltså! Sen händer det absolut ingenting direkt just nu heller som är roligt att blogga om!
Kan ju berätta iallafall att idag var jag och Molly och hämtade upp lillasyster så åkte vi i full fart iväg och köpte en blomma till min gudmor som fyllt år. Sen lämnade jag snabbt av lillasyster. Sen lämnade jag även blomman och parkerade bilen hos henne i stan och gick ner mot torget för att möta upp mor & far. Dom var barnvakter för Minea och Melvin.
Är marknad denna helg här i stan, finns som vanligt inget att ha men är ändå mysigt att gå och strosa och titta lite. Ville köpa en första- marknads-ballong till Molly med hittade inga?! Vad är det för stil? Dom har alltid haft ballonger. Får gå ner i morgon igen och kika :)
 
Kom hem och nu har vi ätit gott grillat. Vi åt flintastek och Molly fick grillad korv. Tillsammans med detta åt vi hallumiost, rhodeisland sås, gurka och kokt potatis. Göööörgott!
Avslutar detta inlägget med några bilder på Mollan som faster Zara tog när vi var där i söndags!
Det lyser verkligen om Molly när hon är med Exo och svansar runt efter honom.
Och han är så snäll som står ut med henne och ger henne stoooooora pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fin klänning. den som har gett Molly den är nog världens snällaste tror jag, vill barnet så väl. mer cred till köparen! trots att jag inte vet vem denna person är

2013-05-26 @ 22:33:19
Postat av: Lena

Så fina dom etillsammans :-)

2013-05-27 @ 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0