Solkräm

Daniel var ledig idag och var hemma med busfröet medan jag gick och tjänade pengar. Började klockan nio idag. Cheferna ville jag skulle bärja tidigare (annars 11:30) då de trodde det skulle bli massvis med att göra i och med att det är 17maj, Norges nationaldag. Men det har inte varit mycket alls faktiskt. Men jag jobbade hela dagen enda tills halv åtta då jag fick skjuts hem av lillasyster.
 
I morgon har jag bytat till mig en ledig dag av Helené. Jobbade förra lördagen när jag egentligen var ledig. Hade tänkt vi skulle åkt till Göteborg till svärföräldrarna men det ville då inte Daniel så får bli en hemmahelg igen.
Köpte med mig hem solkräm till oss för blir det fint väder i morgon åker vi nog till stranden. Hoppas hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0