Sjukstuga

Igår va vi ute från halv tio till halv tre. Hela fem timmar! Åt lunch och mellanmål ute, var så mysigt. Fint väder, bra sällskap, Agnes och Cecilia var med oss. Bytte en härlig bajsblöja på jobbet på kalla toaletten och Molly gilla de inte och skrek sig till sömns när jag la henne i vagnen igen. Fick köpt en ny passande bh på Lindex. Blev en billig promenad. Fanns dock massa fint som jag skulle vilja ha. När vi sen kom inte blev Molly görhängig, och slockna i vår säng och sov sin andra vila som hon inte gjort på flera flera månader. Misstänkte att de va nå lurt på gång. Jajamen, 39.4 hade tjejen och var alldeles fyllt av tårar i ögonen, röd om kinderna och kokhet när hon kom ut till mig. Natten gick hur bra som helst, Alvedon i vällingen och sov själv i sin säng tills fyra inatt då hon vakna och jag flytta över henne. Nu har hon 37.9 bara. Jag är hemma till kvart i två så kommer Daniel och löser av för då har han jobbat i 7,5 timmar så vi får jobba lite var.

Kommentarer
Postat av: Lena

Å en sån varm o rödmosig liten Molly
Krya på dig hjärtat

2013-05-03 @ 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0