Premiär!

 
Idag när jag kom hem från jobbet ställde jag mig och gjorde middagen med en gång, biffar med sås och potatis. Vi hade premiär med att äte ute på balkongen alla tre och så skönt det var. Blev riktigt varmt där ett tag och klockan var redan sex.
 
Molly ligger redan i säng, krånglar en del med att sova, men hon är så trött. Redan när hon kom hem har hon gnällt och gnällt. Så nu ska hon äntligen få sova, men då krånglar hon istället såhär :)
 
Jag var inne på systembolaget och köpte lite öl till Daniel idag, köpte faktiskt ett vin till mig med som jag tänkt prova någon kväll någon helg. Får se när jag känner för de, bör vara varmt ute så man kan sitta och njuta i solen :)

Kommentarer
Postat av: e m m a n y s t r ö m

Fin blogg!

Svar: Tack :)
Josefine

2013-05-10 @ 09:10:53
URL: http://emmasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0