Middag

Efter en hektiskt dag på jobbet så möttes jag upp av min goda vän Angelica så gick vi till den bästa restaurangen här i stan Park för att äta gott. Sen kom även Maria och joina oss. Var så gott med maaat! Har ätit dåligt idag nämligen så vart bra behövligt med maten. Jag tog en pastarätt som jag blivit kär i. Jag är annars inte så mycket för pasta, och speciellt inte på retaurang men den är så god. Är med champinjoner, tryffel och oxfilé.
 
Fick glada besked idag om att fått en liten läneförhöjning, inte mycket men är alltid något, sen fick jag lönebeskedet på mailen idag med. Fett nice säger jag bara. Är skönt att tjäna egna pengar nu och inte gå på föräldrarpenning. Utan att jag faktiskt kan unna mig saker utan att få dåligt samvete. Vi har gemensam ekonomi. Det fick vi börja ha när jag blev gravid då jag inte fick många ören. Har mått gördåligt att Daniel fått betala en hel del pengar när jag låg hemma och var dålig och jag fick knappt 9000:- i föräldrarpenning. Visst det är en del men räcker inte långt med våra utgifter tyvärr.
Men vi har sagt det ioch med att jag hade pengar till kontantinsatsen för vår lägenhet så fick Daniel betala av resten av hans gamla billån, samt den härliga summan av reperationskostnader på bilfan. Tack Volvo för att du kommit in i mitt liv ♥ Sen nu har jag fått en liten symbolisk summa av mor & far som jag tänkt sätta in på vårt bolån.
 
Hur som helst, nu sitter Daniel och betäller kalsonger och t-shirt till honom och vet ni vad mer som ligger i varukorgen? Ett par vita Converse till miiiiiig ♥ ♥ ♥ ♥ Kommer bli helt sjuk fint med ett par vita Converse, mina mörkgröna byxor samt ett vitt linne. Premiären utav outfiten skall förhoppningsvis ske den 4juni på Dannes brors student, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0