Långklänning

Igår hade vi nog årets längsta dag på jobbet. Det var så segt! Kändes som jag jobbat i fem timmar redan, då hade jag bara jobbat i en timma... Det gick oerhört segt, tyckte både jag och helene. Hon gick hem redan vid halv fyra så jobbade jag kvar och stängde själv.
 
När jag kom hem var alla hemma. Hade gått bra på dagis när svärmor och svägerskan min hämtade henne. Vart lite känslig i början tydligen, men sen kom hon allt igång.
 
Mollys nätter nu för tiden är inga roliga tycker inte jag. Hon somnar aldrig i sin egen säng utan måste sova inne hos oss så får vi bära över henne sedan. Men igår lyckades jag få henne till att somna i sin egna säng med att hänga lutandes över hennes spjällsäng. Superbra för ryggen i know. Hon somnade la inte förens 20-20.30 tror jag och bara sovit på dagis en stunde. Men lik förbenat vaknar hon vid 05 och lever rövare medan jag vill sova. Hon får välling och då tycker man att hon ska somna om efter de men neeeej.
Det funkar att ta ipoden och sätta på ett avsnitt I drömmarnas trädgård, får den i huvudet sen när hon av misstag stängt av de så får sätta på igen. Tösen somnar inte om!!!
Är som en zoombie idag, legat i soffan och slumrat till medan barnprogram gått, sen har jag vaknat upp av att hon står i soffan och bankar på mitt tangentbord. Nu är väl hälften av mina grejer borta kan jag tro.
 
Dagens väder? REGN. Fy, jag som hade tänkt göra en del på stan idag när jag är ledig. Sätta in pengar på banken, gå inom Lindex igen då jag hittat en klänning jag skulle vilja ha. Men jag vetti sjutton om jag hade passat i den... Danne tyckte jag skulle köpa den iallafall... Men... Jaf får nog suga på den karamellen lite till tror jag,
Sen ligger Molly-monsters regnkläder kvar på dagis då jag glömde be dom ta med det hem så har inga här hemma. Lyckad dag.
 
Här är klänningen jag är sugen på att skaffa. Med mina vita Converse hade den vart fin. Vet dock inte på mig.

Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg!!
Den blir fin på dig

2013-05-30 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0