Kavat

Vi har velat lite fram och tillbaka om hur vi ska göra med Mollys skor som hon ska ha på sig på studenten den 4juni. Hon har ju denna supersöta klänning som är ovan som hon fick av faster. så tänkte vi men ett par mörkblåa Converse! Men sen, tänk om det blir supervarmt den dagen som de vart de senate dagarna, hon kommer ju svettas i hjäl om fötterna!
 
Så då bestämde vi oss för ett par vita lättare skor/sandaler. Jag köpte ett par som jag tyckte såg helt okej ut, allt var så fasligt dyrt, runt 500:- för ett par skor som hon bara använder denna sommaren. Så jag köpte ett par för 199:- men de tyckte inte Daniel var fina alls så jag lämna tillbaka dom och nu var vi på ruta ett igen.
 
Men så fick vi bita i det sura äpplet och beställa från Brandos ett par Kavat som på bilden som kosta 499:- dom är ju hur söta som helst, och Kavat är bästa märket. Men fortfarande femhundra spänn är mycket! men så fick vi hem dom men dom var alldeles förstora, så får skicka tillbaka dom i morgon. Men så var jag inne på Skopiraten här i stan och såg att dom hade faktiskt dessa kavat och i rätt storlek så jag köpte dom nu idag. Är ju två veckor kvar tills hon ska ha dom och de kan bli strul med posten och allt så kan fördröjas men så köpte jag dessa. Då vart de 20% rabatt idag så jag betala 359:- HAHA! Hur klockrent var inte detta? Är så nöjd iallafall. Hon kommer bli så söt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0