I torsdags

Oj här vart med mycket bloggande för min del ser jag... Eller inte. URUSEL är jag verkligen på detta. Men de får ni bara ta!
I torsdags var min lediga dag och jag hade beställt sol och värme. Värme det kom samt lite sol då och då. Men det var jättevarmt så vi slapp alla tjocka kläder på oss. Så himla skönt. Nu är verkligen sommaren här!
 
Vi spenderade förmiddagen tillsammans med Agnes och Cecilia. Hade supermysigt tillsammans. Vi gick till stans lekplats där barnen lekte för fullt. Dock tyvärr inte tillsammans, Allt gick superbra på lekplatsen tills Cecilia drog Molly i håret :P
 
Någonting som är roligt som jag tror inte jag berättat är att Cecilia har fått dagisplats på samma dagis som Mollan, på samma avdelning till och med! Hoppas och ber till de högre makter att allt går bra med dom och att Cecilia får lugnat ner sig med sitt humör och faktiskt kunna bli kompis med Mollan. Och hoppas att Molly inte kommer vara rädd för henne även på dagis stackarn. Pratade med min storasyster om detta och hon tror att Molly kommer bli mallig när Cecilia kommer dit för där är det Molly som "bestämmer" hon har varit där längre eller vad man kan säga. Hur som helst hoppas jag att allt går bra och dom kommer kunna leka tillsammans. Och att Molly tuffar till sig. Hon är som sin mor just nu då.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0