Vilket humör!

Visst ser hon ut som en snällaste som finns? HA!
 
Jag förstår inte hur hon kan ha sånt humör som hon har, visst min syster och far har ett helvete till humör, men ändå redan?! Får hon inte som hon vill så viker och sig eller lägger sig raklång på marken och illskriker! Går inte dockvagnen åt de hållet hon vill skriker hon och ruckar på den tills den går dit hon vill. Hennes små vackra ljud har tagit en högre ton så jag vet inte vad.
Tanken bara på att ha TVÅ Molly gör mig helt svett. Hur folk kan ha 4-5 ungar är för mig en gåta. Hur klarar folk? Har dom änglabarn som gör allt dom säger? Så kan de la inte vara.
 
Jag har tänkt fråga på förskolan om hon har likadant humör där, men det tror jag inte. Då borde la dom nämnt något om de tyckte jag. Bättre är att hon sköter sig på dagis och leker rövare hemma då. Är det någon sorts trots eller vad är det frågar om hon har nu? 1,5år i slutet av denna månad blir hon, lite tidigt för trots men. 
 
Hon skall prompt upp på bordet och kolla ut genom fönstret där man inte får vara utan en vuxen så då sätter jag ner henne. Då kommer hennes vackra höga skrikande toner,  viker sig, sparkar med benen och lägger sig sen på golv för att "gråta"
 
Hon må kanske inte vara den lydigaste som finns än, men hon är då den sötaste ♥
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Samma här hemma! Tydligen är det en fas runt 1,5 år då de bryter sig fria och visar att de har en egen vilja...så bara att hålla ut antar jag! ;)

2013-05-05 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0