God morgon!

Då var måndag här igen då. Legat och dragit oss i någon timma eller så nu på morgonen. Så skönt, har kollat på I drömmarnas trädgård lite och nu kollar Mollan på Nalle Puh framför TV:n igen, en vanlig morgon när vi är lediga helt enkelt.
 
Hade en trevlig sändag tillsammans med svärisarna. Blev gott fika och god libanesisk mat. Molly var inte så super förtjust i det men, alltid kul att testa något nytt. Fick till och med en supergod efterrätt.
När vi kom dit så var det mulet och på kvällen så började det såklart regna. Samma när vi åkte hem strax före klockan nio. Det verkligen spöregna på motorvägen, gick knappt att se något.
När vi kom till Strömstad var det torrt på marken och 20grader men det dröjde inte länge förens regnet kom till oss med... Grått och mulet idag och bara 14grader så vet inte riktigt vad vi skall hitta på här hemma.
 
Fick en rolig nyhet nu på morgonen med. Mollys kusin Melvin som är två veckor yngre har fått dagisplats på Mollys dagis! Vi vet ännu inte om det är på samma avdelning men samma hus :) Tessan tyckte det var otroligt skönt att han fick på samma som Molly, helst ville hon ju ha samma som hans storasyster men fick bli Arken :)
 
Nu har vi precis ätit frukost. Jag har plockat i ordning här hemma och nu passar jag på att blogga lite. Sitter med tandborsten i munnen och ska göra mig i ordning nu, sen skall jag sy lite mer :)
 
Dagens lyxfrukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0