En vanlig tisdag

Idag har vi haft en vanlig tisdag. Jag jobbat idag till halv fem. Sen handla jag lite snabbt samt hämtade ut ett paket. Ni ska få se senare. Sen upp på översta däck för att hämta bilen och iväg och hämta Molly, är min enda dag att hämta Molly Ser alltid fram emot att hämta henne, hon blir så glad när man kommer :)
Fick en chock när jag kom ur hissen ut till parkeringen. VAAAAAAARMT och sol! 27grader stod det i bilen att det var ute. Shit.
 
Drog iväg till dagis då alla barn som var kvar var ute längst bort på berget och lekte. Molly som hade svarta mjukbyxor och långärmad tröja hade illröda kinder och var tokvarm! Så får köpa hem massa short som vi får ha ett par liggandes på dagis. Det hade jag inte haft en tanke på faktiskt om jag skall vara ärlig. Allt hade gått bra på dagis, förutom att hon blev dragen i toffsen av Cecilia igen och att hon utbrister i storgråt så fort Cecilia närmar sig stackarn. Hoppas de inte vara så länge detta utan att Molly får tuffa till sig lite.
 
Skall antingen klicka hem lite kläder via internet eller om jag hinner snabbt gå inom på rasten, det får vi se.
I morgon hämtar svärmor och svägerska Molly från dagis så är färdig mat hemma tills jag och Daniel slutar vid sex och sju. Idag lagade jag till det med rödspättafilé in-rullad i bladspenat, kokt potatis, kokta grönsaker samt remouladesås. Fina grejer de! Bella är här just nu, hon åt lite mat sen gick vi till lekplatsen och gungade Molly tills pappa kom och mötte oss så nu är vi hemma igen. Mollan och Bella kollar på Nalle Puh innan läggdags så passar på att blogga.
 
P.s Jag älskar dig Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0