1 maj

Igår vart jag helt slut, verkligen helt slut. Jobbade 9-18:30 med illamående igen som vanligt inte är något, var stressigt på jobbet då vi hade massa att göra.
Svärmor & svärfar hämtade Molly halv tre sen åkte dom till en strand och fikade och busade sen till Norge för ett par ärenden så vi var hemma samtidigt. Dom hade med sig mat som vi alla åt, sen var det dags för Molly att sova. Protester hejvilt så tillslut gick jag och la mig i vår säng tillsammans med Molly och när besöket hade åkt tror jag inte det dröjde många minuter förens både jag och Molly somna för natten. Skönt.
 
Idag är jag ledig som sagt så undrar vad jag skall hitta på. Blir väl en tur ut till lekplatasen som vanligt, ser ut att bli en fin dag idag med. Vi starta morgonen med lite film I drömmarnas trädgård i sängen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0