Trofast

 
Känner att jag velar en hel del med Mollys rum, men än har jag inte hittat hur jag vill att hon skall ha de, men nu tror jag faktiskt att jag gjort det! Tror att denna Trofast kommer bli perfekt i Mollans rum. Med lite andra färger på lådorna också, så det blir lite färgglatt. Och på denna möbel så når hon på det lägsta hyllan. Det gillar jag, hon gör ju inte de på de röda vi har i hennes rum. 
 
Kommer bli så bra så! Sen ska jag köpa massa ramar så vi kan ha fina tavlor i rummet med. Ser så tomt ut på väggen nu!
 

Kommentarer
Postat av: Zara

Herregud Josse. Du kommer hitta henne på toppen. Redo för att hoppa:p

Svar: Nej! Först måste hon upp på första steget, de klarar hon inte :)
Josefine Eriksen

2013-03-10 @ 13:08:32
Postat av: Zara

Haha hon tar ju stolen för att komma upp på bordet:p kanske stolen till detta också:) så e ju smart vet du:) spika fast allt i golvet så det inte går att rubba på:)

Svar: Jo men isåfall får vi snart spika fast allt här hemma, de håller ju inte i längden ;)
Josefine Eriksen

2013-03-11 @ 01:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0