The Book

Den omtalde boken som nästa alla skriver om. Iallfall de bloggar jag läser ;) Alla säger att böckerna är sååå bra så jag vart ju tvungen att beställa första boken. Den måste ju vara bra då. Iallfall jag fick hem den i torsdags och har ännu inte hunnut börja på den. Men tänkte börja lite smått nu i helgen.
 
Idag klockan 12 har jag tid för färgning och plock av bryn, ÄNTLIGEN. Har gått och sett ut som jag-vet-inte-vad men nu äntligen skall jag få dom fixat. Har ju färgat håret brunt så får se om jag skall ha mörkare bryn elle om jag skall ha de som jag har nu, får fråga vad hon tycker.
Är min lediga lördag idag. Gott. Igår började jag inte förens halv tolv så lämnade lillan på dagis vid elva och innan vi gick dit så hann jag med att storstäda lägenheten igen. Skönt att det är gjort så man kan njuta av att det är helg och slippa det första man gör är att städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0