Saknar...

Usch säger jag bara. Det har hänt massa saker här hemma nu när Bella är borta. i jädrans London, lyckost dom som har henne där. 
 
Känns som jag och storasyster har kommit närmare varandra nu i samband med allt drama som hänt här hemma och tur är det när andra drar sig undan (inte du boo). Är ungefär två månader kvar tills Bella kommer hem och jag längtar! 
Har ju även haft funderingar på att åka och hälsa på henne men är ingen som kan eller vill följa med! Och jag vill inte åka själv, det vill inte heller Bella för då måste hon underhålla mig hela tiden :P
 
Väntar på att min vän Alex skall smsa om Ebba har feber eller inte för har hon ej de så kommer dom hit en sväng på lite playdate. Ikväll skall jag även träffa kollegan Rasken ♥ We are going to the cinema! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0