Photoshoot

Igår hade vi en photoshoot jag och Helene för hemsidan och företagens facebook-sida, men alltså jag blir inte bra på bilder någonstans! Antingen blundar jag så jag ser drogad ut, pratar jag, charmiga extra hakan kikar fram, eller ser allmänt stel ut! Jag hatar mina tänder så jag ler helst absolut inte, men jag har inte hittat min 'thing' för att kunna se bra ut, munnen ser ju helt f'ckad ut ju ;)
Helene var lika söt som vanligt, fast hon fick en hel del hemska bilder också serni, men dom skonar jag henne med, hon lär döda mig om jag lägger ut för många.
MEN, vi hade det jävligt roligt igår iallafall, många skratt och tårar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Josse du är så fin sååå.

Kom ihåg va vi prata om ;-)
Vi är ej fotomodellsnygga för dom är ju stylade och sminkade som fasen. På oss vanliga människor lyser skönheten från insidan och det kan ej kameran fånga
så därför är vi snyggare att titta på irl än på foto
Så är det :-)

2013-03-07 @ 22:11:43
Postat av: Anonym

Du e allt bra sööt endå!! Puss/helene

2013-03-08 @ 20:24:27
Postat av: Anonym

Du e allt bra sööt endå!! Puss/helene

2013-03-08 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0