Natten

 
Testade mina nya hörlurar igår, grymt bra!
 
Inatt runt 1-snåret kom en till spya, dock inte mycket alls men tillräckling för att byta kudde och pjamas på Mollan, plus en härlig blöja sen har det varit av och på med sömn för henne hela natten. Är lagom trött idag gnäll-gnäll-gnäll. Men sen inatt så har hon varit spy-fri, dock la hon en blöja i morse lite bättre än dom som vart om jag skall utrycka mig på bästa sätt ;)

Sen vid halv åtta hände det något underbart, barnet somna och vi vakna kvart i elva. HAAAAAAAALLELUJAH! Så sen dess har vi haft full rulle här hemma. Lekt med lego, kollat på mammas fina påskris. Och nu lyckades jag få tösen att sova lite så lite egentid framför datorn, pratar lite med liten syster på facebook, miss you ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0