Måste få skriva av mig

Har hänt en hel del saker runt omkring mig nu dom senaste två veckorna som varit. Och nu ser man att ett par i min omgivning är så äckligt väldigt lik deras föräldrar. Och smittar över till andra. Tråkigt som bara den då vi alla sagt att bara dom inte blir som F. Men nu ser jag hur själviska och ensamma dom blir mer och mer för varje dag. Jag har iallfall gjort det rätt för mig och sagt Förlåt, nu vill dom agera som på dagisnivå tydligen samt dissa.
 
Blir så less, med det gör att vi andra bli tightare.

Kommentarer
Postat av: Gudmor Alex

Jag tycker om dig!!!!!! MYCKET!! <3

2013-03-12 @ 20:23:38
Postat av: Zara

<3

2013-03-13 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0