Måndagsshopping

Värlkommen måndag!
Känner mig riktig pigg för att knappt sovit någonting den senaste veckan. Molly har idag varit fri från magsjukan i 3dygn och är pigg som en lärka så blir att lämna henne på dagis i morgon. Är lite trixit med maten bara, men det börjar bli bättre nu idag.
 
Klockan nio var vi utanför vår trapp redo för att göra stan. Gick till lekparken som var på vägen först, och Molly fick åka rutschkana och jösses va kul de va, hon skrattade nått så fruktansvärt.
Hur som helst så köpte vi handsprit, lite banan och annat i mataffären sen köpte jag faktiskt fingerfärg som Molly ska få måla med sen idag. Man fick med fyra olika färger och ett förkläde, passa ju utmärkt!
 
Nu har jag shoppat loss på H&M´s hemsida. Lite mer mjukbyxor till dagis och t-shirts, lite panties till mig osv!
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh så fina kläder !!
Fint Josse, ja ser att du fick lte trosor oxå ;-)
Å va ja känner igen detta. Jag minns när det jag beställt kom, ofta stora välfyllda paket, så öppna man o där låg högar me kläder till ungarna o oftast nån liten påse me strumpor o kalsong/trosa till mig o Stefan :-D
Men det är faktiskt kul oavsett.

Svar: ja visst va de fina? Gillar tröjorna, ljuda och fina. Ville egentligen beställt ett par tre kläningar med men dom va leveranstiden längre på, bort emot maj tror ja :(
Josefine Eriksen

2013-03-18 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0