Lyx!

Är hos svärföräldrarna, åkte hit igår och kommer åka hem senare idag. Åkte hit faktiskt redan vid 1 igår förmiddag. Tidigare än planerat. Blev en chock för Molly som inte träffat farfar och alla på flera månader. Men tillslut kom hon in i de :)Halv fem gick jag för att vila mig och somna med en gång till tio i sju, lagom till maten. Var så behövligt att sova middag medan dom här passade Molly. Kvart över åtta la jag Molly i vårt rum och klockan tolv när jag skulle lägga mig tog Zara med Molly ner till sig så hon fick sova där över natten så jag fått semester. Sköööönt! Fast Daniel tog upp 2/3 av sängen så jag fick ligga intryckt mot väggen som vanligt.Men sen halv åtta vakna jag av storasyster som ringde och behövde prata av sig så kunde inte somna om så men jag har fått en hel natt sömn iallafall, inte dåligt de då! Här är godingarna på väg upp till oss efter natten. Tack igen Zara <3

Kommentarer
Postat av: Zara

Så lite så:) gör vi gärna om:)

2013-03-05 @ 05:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0