Kusinlek

Hela familjen Malm kom över till mig och Molly redan vid halv tre idag och tjattrade och lekte. Sen vid halv fyra skulle jag prova på att vara 'tvillingmamma', De skulle väg och spela lite volleyboll.
 
Allt gick bra i början och vi hann oss igenom maten sen så ville Melvin inte vara med längre. Han grina, å grina jag trodde jag skulle bli tokig :P Och Molly upp på tvbänken vicka lite på TV:n NEEEEEEEEJ! Melvin grina ännu mer.
 
Tur jag inte är tvillingmamma eller har barn som är tättinpå varandra! Det hade jag aldrig klarat av! Stor eloge till er som klarar av det!
 
En trevligstund i början i tältet

Kommentarer
Postat av: Lena

Sötisar !!!!

2013-03-18 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0