Koss

Igår så beställde jag ett par nya hörlurar till mig. Jag har ju sånna vanliga Wesc som man bara stoppar in i öronen, mjuka bollar typ.
Sådana vanliga som man får med när man köper t.ex mobiler, dom kan jag absolut inte använda, eller jo, jag kan använda dom i 5minuter sen värker det i mina öron. Det gör så ont!!!
 
Men dom Wesc jag har just nu är ju mjuka så dom gör inte ont men mina öron måste vara felgjorda eller något för lurarna hoppar alltid ur! Har provat olika storlekar man fick med men lik förbannat hoppar dom ur. Och så fort jag skall ta ur dom ur jackfickan så är det alltid en gummilur som åkt av, antligen har jag tur att den ligger kvar i fickan, men har jag otur så har jag tappat dom när jag tog upp dom.
 
Såååå nu har jag beställt dessa Koss till mig som skall vara bra. Daniel har haft sådana och han gillade dom. Skall även ha dom när jag är ute och joggar till våren, samt tränar. Dom kommer nog förhoppningsvis i morgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0