Helgen

Usch vilken dålig uppdatering jag har här i bloggen hörrni!
I helgen besökte jag iallafall min vän Lisen och hennes boyfriends. Dom bjöd på gofika och kaffe. Satt och pratade lite innan Daniel hämtade mig då vi skulle hem och äta god mustig gryta. Måsta ha recept på de, var görgott!
 
I måndags var jag hos storasyster med familj då dom behöver ett extra stöd just nu så jag tog med mig ingredienser till min goda pasta och kycklingsallad så gjorde jag den där så dom hade ett par dagar.
 
Haaaa... Vad annars? Molly är lika duktigt på dagis fortfarande. Idag hämtade och lämnade jag henne, hade bilen, det var LYX! Hon blev så glad när hon såg mig att hon kastade leksaken och sprang emot mig och kramade om mig ♥
 
I morgon är det hennes farmor och faster som hämtar upp henne från dagiset. Hoppas det går bra bara, men det tror jag allt att det gör. Nu har jag precis komit hem från hoppis och skuttis. Kändes som jag inte vart där på flera år, men gjorde gott att få rört på sig lite! Nu skall jag dumpa mig ner i soffan med en äggsmörgås och något bra att kolla på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0