En kartong

Igår var jag som ett litet barn på julafton. Mitt paket från H&M hade anlänt till Coop! Så jag hämtade ut på på rasten och det var en stor kartong full med kläder! På något bis hade jag lyckats beställa dubletter av tre tröjor, men dom an lika gärna vara kvar då dom inte kostade mer än 50:- per styck.
 
Molly blev hämtad av farmor och faster igår från dagis, jag och Daniel jobbade sent. Jag var inte hemma förens kvart i sju då stod maten i ugnen och Molly var trött så hälsade och gosade lite med henne sen så slänge faster henne i säng och fröken somnade på två röda. (Drack även upp all välling så nu är aptiten tillbaka).
Dom hade gjort i ordning lax som jag fixat dagen innan så det var så gott med fisk till mat.
 
Efter dom hade åkt så la jag mig i sängen och slappade för att komma ner i varv sen tog jag ett låååångt och avkopplande bad. Hårinpackning, rakning sen ner i soffan. Och jag måste vart trött för kvart i tolv väckte Daniel mig och sa jag sov i soffan och att det var dags att lägga sig i sängen så jag gick som en zombie till sängen och somnade om lika gott!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det va mycke fint i den kartongen :-)
Å en härlig dag med Molly hade vi

2013-03-21 @ 14:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0