Bus med Cecilia

 
Idag har både jag och Molly haft en super bra dag tillsammans med Agnes och Cecilia.
Dom kom hit halv tio och åkte hem klockan tre tror jag klockan var.
Barnen lekte tillsammans, inte så jättemycket slagsmål denna gång och Molly vart inte rädd för Cecilia heller :) Efter barnet ätit och vi med (jag bjöd på min goooda pasta och kycklingsallad) så klädde vi på oss och gick en långpromenad. Ner till stan och köpte lite smått till barnen. Tog en efterlängtad Caffelatte och satte oss i solen medan barnen sov i vagnarna och bara njööööt av solen och värmen.
 
Gick en sväng till Växtriket med och köpte en blomma och vas. Där inne skulle jag kunna vara i flera timmar! Och jag kan inte ens någonting om blommor men dom har så mycket fint, och jag kan ju inte bestämma mig av vad jag skall köpa!
 
Vi skall nog eventuellt ses början på nästa vecka då jag skall ta bilen och åka ut till dom. Där kommer Molly gilla att vara hoppas jag, massa djur! Hästar, hönor, kaniner och allt va hon nu sa dom hade.
Tack för idag Agnes och Cecilia!
 
I slutet av lekstunden så pussades dom faktiskt så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0