Återigen Måndag

Så var vi framme på ruta ett igen, härliga måndag nu i påskveckan. Hur fort här det inte gått egentligen? Det var ju nyss jul och nyår? Men denna vecka har vi ändrade tider för jobb. jag jobbar idag faktiskt så Molly är på dagis sen är jag ledig i morgon och fredag men får betalt på fredag ändå :) Igår tog vi en spontan dagstur till Göteborg och svärföräldrarna. Vi tog en fika sen lämnade vi Molly där och åkte till Ikea gör att köpa två stora möbler, förvaring i Mollys rum och en säng till henne men vi kom hem utan de. Sängen var inte alls som vi tänkt oss och förvaringsmöbeln tyckte inte Daniel om så jag vart lite sur för jag inte fick som jag ville, men jag fick bytt till mig lite annat smått och gott! Nu skall vi t.ex upp med vår gamla sängram. Madrasserna står ju på golvet nu och jag HATAR det, blir så skitet, och nu kommer sängen högt upp så nu är jag nöjd!Daniel hämtar Molly halv 5 idag då slutar även jag så då handlar jag lite mat sen väntar dom upp mig här så åker vi hem tilsammans och äter och sätter i gång och ordnar där hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0