Vår midsommar

Lilla hjärtat är ju fortfarande sjuk så vi blir hemma på midsommar. Molly går omkring i bara blöjan här hemma sammen med snutten och nappen och gnyr och gråter. Vi tog oss en tur till stan för att handla potatis och jordgubbar. Det tyckte hon var kul, att få komma ut lite.
 
Pappa Daniel var hemma klockan tre så då bytte vi av varandra så då åkte jag och hämtade upp min kära vän Lis och hennes boyfriend så åkte vi till Nordby för att kika lite.
Jag köpte mig ett sportarmband som jag skall sätta mobilen i när jag är ute och går/springer. Tog en spontantur till spåret igår och sprang 2km nonstop. Är grymt för att vara mig.
 
Sen köpte jag mig en försenad morsdagpresent från Molly. Plånbok som jag länge tittat på men inte köpt, och det var tur och träff att den fanns kvar då det bara fanns just den enda kvar.
Till Molly köpte jag en sockersöt klänning från kolletionen Newbie. Älskar deras kläder, speicellt klänningarna. Finns ju ända upp till stl 98, och Molly har 86/92 så ett litet tag till han hon ha newbie ♡
 
Mollys nya klänning ♡

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va fin !!!

2013-06-23 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0