Snart hemgång

Står på jobbet och tar mig lite break. Vill hem och kolla på alla fina bilder vi tog igår på studenten. Hoppas det blev några Okej-bilder på lilla mig och Mollan. Idag vart jag lite kluven om jag skulle lämna Molly på dagis eller inte. Hon var jättesnorig och hostig. Ingen feber och pigg och glad. Så slog en pling till dagiset och rådfrågade dom. Så lämnade henne och var standby hela dagen tills Daniel skulle slutat. Men de har gått bra för ingen ringde som tur va. Hatar när det blir en sån knepig sits om att skicka iväg henne eller inte. Bruka fråga min storasyster eller Alex om råd annars men det var så tidigt på morgonen så vågade inte ringa. Men snart slutar jag då skall jag hem och kika samt sätta in bilder i fotoalbum som jag fått beställt äntligen!

Kommentarer
Postat av: Gudmor Alexandra

Du kan ALLTID ringa mig gullet! <3

2013-06-05 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0