Smörgåstårta

Idag har Daniels familj varit här på besök för att fira Daniel lite. Svärmor hade gjort en gudomligt god smörgåstårta som hon hade med sig som vi åt som middag då. Jag själv hade bakat eller ja, jag hade köpt färdiga tårtbottnar sen gjorde jag fyllningen och smetade på grädde och jordgubbar. Det var också god, Blev över från den så tänkte om jag kommer ihåg ta med lite till jobbet i morgon.
 
Sen gjorde ju jag tabben när Molly väl hade somnat lunch, då hade hon la sovit i kanske 20minuter sen var besöket här så då tänkte jag att vi flyttar över henne till hennes säng då vårt rum är precis utanför ytterdörren. Så hon inte faktiknar när dom brötar och har sig när dom kommer, men Mollan vaknar SÅKLART när jag flyttar över henne och somnar inte om igen. Så hon var lite grinig i slutet av kvällen här, så hon lades för sängen vid halv åtta. Men då tycker man ju att hon borde somna på stört efter så lite middagsvila men nej. Kvar i nio väcker Daniel mig, då har jag somnat på golvet bredvid Mollys säng. Hon sov också så det var ju huvudsaken. Men nu är jag helt seg, hoppas jag kommer kunna somna till kvällen nu bara. Jobb i morgon ju, 8-17:30 skall gå hemifrån klockan sju och lämna Mollan för dagis halv åtta, seeegt att gå... Jag måste skaffa mig en cykel så hon kan sitta där bak så de går fort. Måste måste! Men varför är alla cyklar så dyyyra för? Är ju bara en cykel?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Köp begagnat! Kolla blocket! :)

2013-06-16 @ 21:46:06
Postat av: Lena

Molly o exo e så fina ihop

2013-06-23 @ 23:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0