Sänghimmel

Denna här sänghimmeln har jag velat ha till Molly lääänge. Men när vi väl varit på Ikea så har jag glömt bort det totalt. Och nu när jag väl kom ihåg de sist vi var där med lillasyster nej då var ju den såklart slut! Är la klassiskt att det ska just vara så!
 
Just nu håller jag på att slipa Mollys byråer som hon har i sitt rum. Skall strax gå ner i garaget och göra det sista på lådorna som jag först börjat med. Svärmor & far har förhoppningsvis med sig färg och sånt i morgon när det kommer på besök för att fira lite Daniel med kaffe och tårta.
Vi skall även byta säng för Molly snart. Vi vart ju på jakt efter en fin från Ikea. Men den vi kikade på sist var aldeles för låga kanter sen har vi inte hittat nån direkt. Men min kära kollega har en säng hemma som dom gjort lite ändringar med som vi skall få. Jag skall först få till att även den måla vit.
Det kommer bli så sött i Mollys rum så ni anar inte! Hoppas bara målningen blir bra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Sara har köpt ett nu som väntar här :-)

2013-06-23 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0