Överbliven tårta

Idag har det minsan vart en stressig dag för mig. Jobb klockan åtta. Sen jobbade jag till halv fyra och var helt slut, var en hel del att göra nämligen. Och på lördagar är det alltid mycket i slutet om vi har kvar färsta skaldjur och så, och givetvis hade vi massaaa som vi måste packa ut så det tog sån tid! Men jag fick gå vid halv fyra så stanna min kollega kvar för att jag skulle på kalas till min kusin som fyllt 18år och hon skulle ha ett stort kalas idag klockan tre.
Så hem och snabbt ta en dusch ta på kläder och sen packa in Molly i bilen och brumma iväg till lokalen. Var jättetrevligt, träffade min mormor som jag inte sett på länge, fy skam, får inte gå sån lång tid igen för att ses. Man vet aldrig om man ses igen ju... Men iallafall och Molly var mest ute och sprang ner för backarna som gjorde oss svett för att hon skulle snubbla.
 
Sen vid en halv sex åkte vi hem igen och då fick jag med mig nästan en hel tårta av min absolut favorit som min gudmor bakar (min kusins mamma) Den är så jääävla god! Madeltårta av något slag. Alltså, den toppas alla tårtor! Det skall jag ha på mitt bröllop, det är en sak som är säker! Hon bakade en åt min på min student så då får hon allt baka ett par fler tills när jag gifter mig.
 
Har inga bilder idag att bju på tyvärr! Men det blev en hel del text iallafall! Jag skall försöka be Daniel föra över en video som han har på Molly som ni bara MÅSTE se. Den är så söt, och hon tar ju inte alls efter oss vuxna eller så, inte alls! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0