Näste man

Igår började jag få väldigt ont i halsen och i morse när jag vaknade, Supriiiise! Sjuk! Hade nått så fruktansvärt ont i huvudet, var tät i hela huvudet och bihålorna, hes och hade jävligt ont i halsen. Inte roligt någonstans om du frågar mig.
Tog mig iallafall en Alvedon som snabbt började verka sen gjorde jag i ordning frukost till mig och Mollan sen så kollade vi på tv.
 
Älskade lilla Molly satt hos med i morseo ch faktiskt kollade på Pippi. Hon säger även PIPPI! PIPPI! Så sött. Men det är väl så klassiskt att jag skall bli sjuk nu med. Jag som aldrig blir sjuk typ, Men jag skall bara jobba måndag, tisdag, onsdag, fredag sen lördag 8-15 denna vecka sen har jag tre veckors semester. Ska bli något skönt.
 
Nu har vi storstädat hela huset allihopa, även Molly. Som nu ligger och sover och som somnade i sin egen säng ganska snabbt. Behövde bara gå in en gång sen däcka hon :) Så nu sitter vi och har lite egentid tills Molly vaknar då vi skall ta en svängom med damsugare. Så då passar jag att blogga och kolla lite andra bloggar, kanske även beställa mig ett mobilskal med... Hmm...
 
Instagrambilder från i morse
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

D tar på krafterna att va sjuk

2013-06-23 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0