Miniconverse

Har haft två fullt-ös-på-jobbet-dagar fredag och lördag. Så är helt slut nu. Skall strax inta sovläge hade jag tänkt. Idag är det redan förste juni. Hur snabbt har inte denna vår gått?Om exakt en månad går jag på semester. I tre veckor skall jag och Molly vara hemma och njuta av vår ledighet tillsammans. Vi skall åka till Kålmorden iallafall sen blir det nog vara UTE och njuta av all sol vi kommer få(!!!) Det vill jag tro iallafall.
Sen när min semester är slut går Daniel in på sin semester i två veckor och myser med Molly. Så slipper hon va på ett annan dagis när vårt dagis har sommarstängt.
 
Jag rensade Mollys garderob i torsdags när jag var ledig, alla små kläder skall upp på vinden. Så hitta jag detta små söta Converse som hon har. Dom fick lova att stannan här nere, dom skall hängas upp på en krog på väggen i hennes rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0