IKEA

Tog en spontant tur till Ikea igår efter jobbet med Molly och lillasyster. Hon skulle köpa en byrå och lite annat så som lampa till rummet. Så jag passade på att köpa lite smått och gott jag med! Nytt täcke och kudde till Mollan, samt påslakan. Lite barngalgar till Mollys kläder. Sen köpte jag faktiskt en stor jävla lång LACK hylla. Nästan 2m var den. Den skall upp i Mollys rum. Det kommer bli så fint när jag fått i ordning allt med byrån som jag fortfarande inte fått tummen ur att måla!
 
Maten står på spisen och kokas just nu. Kokt potatis och kokt lax med romsås blir det idag. En av Mollans favoriter. Är så hungrig så jag vet inte vad!

Kommentarer
Postat av: Lena

Puss lilla hjärtat

2013-06-23 @ 23:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0