Hämtad

I söndags så blev jag och Molly hämtade av Zara som kom ändå från Göteborg för att hämta oss så vi kunde få ha en dag extra med dom. Vi var inte i Göteborg förens halv nio och sen vi satte vår fot där har vi inte varit sysslolösa. Jag har gjort en studentskylt, ett stort kollage, hjälpt till med maten, gjort fat med mat, blåst ballonger tills jag vart helt blå i nyllet. Fullt ös hela tiden. Har äntligen fått mitt hår färgat också så jag kan se ut som människa igen på studenten i morgon. Molly sov nere hos Zara igår natt. Det var guld värt. Var så utvilad till tusen. Tack. Nu ligger jag i soffan efter lite kvällsfika. Snart kommer Daniel från Göteborg, men lär somna innan. Men i morgon är de student. Pigg och alerta ska vi va då. Tidig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0