Fika

Vad är oddsen, i morse skulle jag cykla till jobbet kvart över sju, såg ut som vädret skulle bli bra men när jag tog ut cykeln öste de mer regn så jag var pissblöt när jag kom fram. Sen när jag sluta vid tre så hade de inte regnat på flera timmar men när jag nästan var vid dagis så regna det igen. Men nu verkar se spricka upp så håller tummar på de.

Hur som helst så var det dropin fika på dagis så vi stannade och pratade med Mollys kompis Vera och hennes föräldrar. Gick ju samma mammagrupp och babysim tillsammans. Sen var det upp till bevis; Mollys första premiärtur för cykelstolen. Och gissa vad? Inga som helst protester med att ta på hjälm eller spänna fast henne i stolen sen skratta hon och fnissa hela vägen hem. Fick ett godkänt med andra ord :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0