Cykelstol

Då har vi införskaffat oss en cykelstol till Mollan då. Cykel lånar jag ju av min mor i någon vecka tills jag skall köpa egen cykel, men visst ser stolen ganska bekväm ut? Fann tre olika prisklasser nr1 var en enkel simpel variant som såg lite hård och tråkigt ut 599:- . Nr2 var denna med kuddat och lite "fräschare" som jag tyckte 699:- Sen nr3 då man kunde luta den lite bakåt så barnet kan vila / sova i stolen 899:- men näää! Molly ska ju inte sova och hon kommer inte kunna sova för allt spännande hon kommer få se nu när hon sitter så högt upp.
 
Är nöjd med köpet iallfall och 699:- sved liiiite granna men det är lokalt och skulle de hända nåfot har vi 1min till butiken. Sen shhh vi säger ingenting till Danne om priset då jag tror han kommer bli gaaalen över priset ;)
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra köp Josse ! :-)
Asså jag tycker inte ni är slösaktiga o tycker gott ni kan handla lite då o då utan dåligt samvete.
Smarta bra köp.

2013-06-23 @ 23:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0