5 år och grattis

Inatt kl 00:00 så förlovade jag och min sambo oss för fem år sen. Va tiden har gott fort! Är det änna inte på tiden att vi gifter oss nu då undrar ni. Jo. jag undrar detsamma ;) Men Daniel vill vänta på vad vet jag inte men vänta vill han :P Av mig fick han bara fem stora röda rosor. Firar la inte förlovningen så mycket. Och av Daniel fick jag ett fint halsband.
Idag fyller även sambon år. Hela 25år blir han idag. Börjar bli gammal om ni frågar mig, medan jag själv fyler bara 24år i december.
På vår och Dannes dag är det självklart regn. Jag är ledig och Daniel jobbar. Jag har ingen bil och inga regnkläder till Molly då dom ligger på dagis. Så blir en hemma dag idag tydligen!

Kommentarer
Postat av: Lena

Stort Grattis och kram till er båda :-)

2013-06-13 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0