Vad händer?

Igår åkte vi till Färingen lilla familjen och tog ett kvällsdopp jag och Molly. Jag badar ju massor nu, vad händer? Kul är det iallafall :) Nu börjar jag få lite ängest över att min semester är slut på söndag. Hur snabbt har inte dessa tre veckor gått? Första och sista veckan har jag haft fint väder och vi kom oss ut på något evenemang också som jag önskar. Både Liseberg och Nordens Ark. Till hösten tar vi Kolmården en helg har vi bestämt oss för.
 
Just nu som det ser ut så är det blå himmel och 22grader så vi åker ut till vårt smultronställe och satsar på att vara där kl 10. Tänkte handla lite strandgott innan bara. Igår köpte vi armpuffar till Molly och en simring som hon kan sitta i inför Norge. Vi testa ringen igår när vi badade, så rädder hon va. HAHA att vi inte fick det på film, attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0