Utvilad

Oj va gott jag somnade igår kväll! Svärmor&svärfar var på en litet besök igår eftermiddag, mycket trevligt när man får besök när man har tråkigt. Men hur som helst somna Mollan vid halv åtta-åtta ungefär och då började jag göra middag till oss, fick bli pommes och kött. Daniel tog sig en löprunga och jag latade mig med att sätta på en film.
 
Sen la jag mig vid halv tio tror jag klockan var och somnade rekord snabbt. Vaknade till lite när Daniel kom hem men somnade snabbt om igen. Och i morse så kom han in med Molly som vaknat sen stack han iväg till jobbet och Molly börja hoppa i sängen sen sa hon pippiii?? PIPPI!! Vill du se på Pippi Molly? Mmm...
Jaha då var de bara att gå upp, trodde klockan var kanske åtta men prick sex var den... Inte så kul att gå upp så tidigt på första semesterdagen. Men utvilad, det är jag!
 
Dagens planer då? Jo, inte många alls regnet hänger i luften. Men börjar det inte renga så har jag tänkt ta en promenad ner till stan för att handla kläder till mig. Byxor, underkläder, baslinnen. Det behövs då jag har nästan hål i ALLA min kläder. Jag förstår inte hur jag lyckas?
Ikväll skall jag till jobbet för att träffa alla då vi ska ha ett uppstartsmöte inför sommaren. Skall bli skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0