Sovmorgon

Allt fler och fler morgornar vaknar Molly inte förens strax före sju och sen kan man ta in henne till oss så sitter hon och pusslar eller bara myser med snutten. Sen nu vid nio gick jag upp medan Molly fortfarande är inne och pusslar hos Daniel som sover.
 
Blåser något väldigt här hos oss idag men termometern står på 20+ ändå och solen skiner så kommer bli en fin dag. Jag skall sticka iväg till storasyster och passa barn nån timma eller två vid elva. Lillan stannar då hemma hos Daniel som börjar sent idag. Tänkte inviga mina nya skor och powerwalka dit och sen förhoppningsvis jogga hem hur långt jag nu orkar göra det :)
 
Nu skall jag göra mig en kopp the och sätta på mig på balkongen och bara njuta av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0