Saltö

Idag ringde storasyster Tessan mig när jag precis hoppat ur duschen och frågade om vi ville följa med till stranden Saltö. Så halv 11 åkte vi allihopa + Bella dit och riggade upp med filtar smörgåsar, majskrokar och vindruvor. Jag badade idag med! Och Molly är som fisken i vattnet. Jag måste nog få bort min badkruka inom mig för Molly drog mig i handen så fort vi var uppe på torr land för att gå mer och bada igen.

När klockan var ett rundade jag och Molly av och ock mot bilen och halva vägen hem somna hjärtat så trött hon var efter allt bus i vattnet. Hon är ljuvlig hon. Kommer sakna ihjäl mig när du åker på lördag kväll tillsammans med pappa typ 60mil upp i Norge till farmor och farmar med dom andra och skall vara borta i en hel vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0