Mormor

Igår så ringde jag mormor och hörde om vi fick komma på besök så vi var dä halv 11 till halv 12. Dom busade och hon tyckte Molly blivit så stor. Var ju ett bra tag sen vi sågs och Molly hon pratade på och var inte alls blyg.
Vi åkte hem sov lite middag sen åkte vi dit igen vid tre då min ena morbror var där så vi fick lite mat, ärtsoppa med pannkakor. Ärtsoppa var så längesen jag åt, et som är så gott. Tror jag är ensam om det i detta hem iallafall...
Hade det supermysigt hos mormor och morbror iallafall, Molly fick med sig en påse med småmynt som dom sparar till alla barnbarn ( nu barnbarnsbarn) Mins när vi var små då fick man turas om att få mynten och nu blir det våra barn som får turas om :)
 
 
 
Ja... idag då, då har inte Molly sovit någonting. Vi hade sovmorgon och gick upp klockan nio sen var vi hemma klockan ett och fröken kunde inte sova då dom höll på och snickra och gå med trimmern utanför så fick bli ens dag utan vila. Och det har märkts... Inte igen säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0