Ensam

Igår kväll åkte min Daniel och Molly iväg på deras semester... Inte roligt alls,men såklart roligt för dom.
Jag har som tur vart underhållen hittills. När dom åkte cyklade jag till mor & far och lämnade cykel sen körde mamma mig och Ajka till en grillkväll ute på Rossö sen åkte vi hem och var hemma 01. Första natten gick bra, är livrädd för att sova själv men jag var så trött så jag somnade nästan på stört.

Och idag så hämtade Ajka mig vid halv tio så åkte vi ut till Saltö och solade och badade i ett par timmar. Då var det faktiskt skönt att vara barnledig, väskan till stranden blev oerhört lätt :)

Hem sen igen för att äta sen lunch sen pressade jag lite granna ute på balkongen. För att sen vid fem äta ute med vännerna för att sen avsluta med minigolf.

Nu sitter jag i bilen på väg till Flöghult med lillasyster för kvällsbad, inatt har jag sällskap av henne :)

Lägger in lite bilder från igår och idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0