En ny vän ♡

Har varit en tur på stan med mor och kära lillasyster nu på förmiddagen för att göra lite ärenden. Lillasyster fick köpt ett par najsiga byxor medan jag fick köpt med en grå helt vanligt gardigan med knappar på som jag vart ute efter att slänga på sig om det blir lite kyligt när man har linne.
 
Sen köpte jag två par knoppussel till Mollan. Kan vara lite roligt med annat än det hon redan har som hon klarar så fint att sätta på rätt plats. Köpte även bokstavsmagneter att ha på kylskåpet för Molly. Hemma hos mor&far har dom sådana och Molly grejar alltid med dom så tänkte det kunde va kul att ha det hemma hos oss med.
 
Sen var Bella gullig och köpte Björne från Björnes Magasin. Så liten och mjuk, Molly älskar den! Tack Boo-boo! Vi följde med dom hem och åt lunch där också. Köttfärssås med makaroner och sen var det dags för oss att traska hem. Och Molly somna på vägen hem med napp, snutte och Björne.
Jag själv har lagt en liten beställning. Gjorde en igår från HM till mig mest och blev lite smått till lillan med, men idag gjorde jag en till beställning från Sportamore. Det var rea och allt. Ett par Addidas skor till Molly 139:- Hon har faktiskt bara ett par skor, ett par sandaler, två par stövlar endast. Så fick bli ett par skor faktiskt. Sen råkade jag klicka hem ett par nya löparskor till mig. My GOSH va dom va snygga! Även dom på rea 339:- Skulle kostat mycket mer! Daniel lär ha ihjäl mig när jag redan har ett par hyfsat rätta i storleken här hemma, något försmå men fullt fungerande. Men jag vill unna mig dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0